Profetyske foarbidders yn 'e Bibel

Prophetic Intercessors Bible







Besykje Ús Ynstrumint Foar It Eliminearjen Fan Problemen

Profetyske foarbidders yn 'e Bibel

Profetyske foarbidders yn 'e bibel

De profetyske foarbidder De poartewachter

En as se har skamje foar alles wat se hawwe dien, meitsje dan de foarm fan 'e timpel en har ynrjochting, har útgongen en har yngongen, al har foarmen, al har foarskriften, al har foarmen en al har wetten bekend, en skriuw it foar har eagen, sadat se al har foarmen en regeljouwing akkuraat ymplementearje. (Eze 43:11)

In pear jier lyn joech de Heare my dizze tekst en Hy fertelde my op te skriuwen wat Hy my yn syn Wurd oer syn tsjerke liet sjen. D'r binne in protte skatten ferburgen yn it Wurd fan God dy't wurde iepenbiere troch de Hillige Geast. Paulus neamde dy ferburgen skatten, dy ferburgen wiisheid, in mystearje.

Mar wat wy sprekke, as in mystearje, is de ferburgen wiisheid fan God, dy't God al fan 'e ivichheid ôf ornearre hat ta ús gloarje. (1 Kor 2: 7)

Doe't de Heare my opdroech de saneamde Oarder fan David te bestudearjen yn it earste boek fan Chronicles, liet Hy my sjen dat de poartewachters in ôfbylding wiene fan 'e profetyske foarbidder.

De foarbidder fan 'e eintiden, de tiid dat wy no libje haw ik opskreaun wat ik hie fûn en besocht it mei ferskate minsken te dielen, mar doe like it as minsken net begrepen wêr't it om gie, it wie net it juste tijd om het te delen en ik bewaarde de aantekeningen Yn 1994 foel it fjoer fan God op ferskate plakken en rekke minsken oan en it einresultaat wie dat se in nije yntime relaasje fûnen mei Jezus, dy't my oerkaam en ik genietsje fan myn nije yntime relaasje mei Jezus en oare dingen lykas ministearje en wat ik hie skreaun wiene net langer wichtich foar my.

Op in dei frege ik de Heare as ik myn notysjes net iens soe moatte smite, mar de Heare sei: Nee, dit binne diel fan 'e foarmen en foarskriften fan' e timpel (de tsjerke fan 'e ein-tiid).

Op 3 jannewaris 1998 skreau John Painter (de broer mei wa't ik it artikel tegearre skreau oer de sân ferskate profetyske salvingen fan 'e eintiden) in artikel op it ynternet dat foar my in befêstiging wie dat it tiid wie om te praten oer de profetyske foarbidder fan 'e eintiid. Johannes spruts oer de Tabernakel fan David en dat it in byld wie fan 'e eintsjes tsjerke, en fan' e oergongsperioade tusken twa tabernakels, de tabernakel fan Mozes en de tabernakel fan David.

Yn 'e Bibel lêze wy dat de oanwêzigens fan God de tabernakel hie ferlitten op it momint dat de David -tabernakel waard boud, mar dat minsken gewoan trochgean as wie neat feroare. In skoftke wiene beide tabernakels yn gebrûk. En dr. Skilder sei dat sels yn 'e eintiid twa tabernakels tagelyk yn gebrûk wêze soene.

Dat is de 'tsjerke' mei ûntroue lieders en minsken dy't tefreden binne mei lege rituelen en tradysjes fan minsken en de wirklike eintsje-tsjerke dy't fol is fan 'e oanwêzigens fan God en dy't waard boud troch Jezus en net troch de minske. Dy timpel is in himelske timpel, en wy binne ek de timpel fan God wêryn Hy wennet en wy oanbidde Him yn Geast en yn wierheid.

Dr Painter moedigt ús oan en skriuwt dat it no tiid is om ús oandacht te krijen, net by de tsjerke dy't wurdt beoardiele, mar by de tsjerke dy't trou sil wêze oan 'e ein fan dagen. Wy moatte de tsjerke ferlitte dy't Gods oanwêzigens ferlern hat oan Jezus en fokusje op it herstellen en bouwen fan 'e eintsjes tsjerke. En hy neamt dizze feroaring fan fokus de oergongsperioade.

Dy oergongsperioade is NOW en dêrom is it no tiid om mei jo te dielen wat God my hat sjen litten oer de profetyske foarbidder, de poartewachter yn 'e tiid fan kening David. Litte wy earst sjen nei de Tabernakel fan David.

DE TABERNACLE FAN DAVID

Dêrnei sil ik weromkomme en de ferneatige hutte fan David opnij bouwe, en ik sil opnij bouwe wat d'rfan is ynstoart, en ik sil it opnij bouwe, sadat de rest fan 'e minsken de Heare kinne sykje, en alle heidenen foar wa't myn namme is. is útroppen, seit de Hear dy't dizze dingen docht (Hannelingen 15: 16-17 KJV)

Dizze wurden fan 'e profeet Amos waarden oanhelle tidens de gearkomste yn Jeruzalem, wêr't waard besletten dat de heidenen dy't wiene bekeard net waarden belêste mei de ekstra foarskriften fan joadske wetten. Wy sjogge hjir dat de missy fan Jezus wie om in folk foar himsels te roppen út 'e heidenen en de ferrotte hut (tabernakel) fan David opnij op te bouwen, sadat d'r ek romte foar wie. Dit soe barre yn 'e tiid fan' e oerbliuwsel as de eintiid (Sach. 8:12). De Oarder fan David is dêrom fan grut belang foar ús dy't yn dizze eintiid libje.

Yn it Alde Testamint fungearre kening David as profeet doe't hy de ynstruksjes foar it bouwen fan 'e timpel fan' e Geast krige en opskreau. It ûntwerp fan 'e timpel wie in iepenbiering fan God oan kening David en hy joech it troch oan syn soan Salomo, sadat hy de timpel koe bouje neffens Gods plan. (1 Kron. 28: 12,19). De Heare iepenbiere my, troch syn Geast, dat Syn poartewachters in byld binne fan 'e profetyske foarbidder, en wy sille dit no fierder studearje.

GATE HORLOGES / PROFETISKE GEBEDEN.

De poartewachters waarden op har plak beneamd troch kening David. Harren ropping waard offisjeel befêstige troch Samuel de Seer en kening David (1 Kron. 9:22). Kening David fertsjintwurdiget Kristus hjir en Samuël fertsjintwurdiget de Hillige Geast. Kristus is de kening, en it haad fan syn lichem, de tsjerke. Dit ministearje fan 'e poartewachter / profetyske foarbidder wurdt sadwaande jûn oan it lichem fan Kristus en bemachtige en salve troch de Hillige Geast. Dit bart op deselde manier dat de Hillige Geast Paulus en Barnabas as apostels stjoerde yn Hannelingen 13: 1-4.

DE PLICHTEN FAN DE GATEWATCH / PROFETISKE INTERRUPTER.

Spesifike opdracht.

De poartewachters waarden keazen en tawiisd oan har posysjes en se waarden bepaalde taken tawiisd. As gefolch witte wy dat elke profetyske foarbidder syn / har eigen spesifike opdracht fan God krijt. De poartewachters waarden pleatst by elke poarte, de yngongen nei de tinte fan gearkomst, yn alle fjouwer hoeken fan 'e wrâld, noard, east, west en súd. (1Kr 9:24) Fertrouwen foarbidders wurde oproppen om te bidden foar ferskate lannen yn dizze wrâld.

De wichtichste poartewachters waarden fertrout mei de taak om de keamers en de rykdom yn it hûs fan God te leverjen. Dizze poartewachters soene dei en nacht it hûs fan God hoede hâlde. Se iepene elke moarn de poarten. Ik leau dat dit in byld is fan profetyske foarbidders dy't spesjaal binne oproppen om te bidden foar de ministearjes yn 'e tsjerke (1 Kron 9:26) as foar it jild dat nedich is om in spesifyk wurk te dwaan yn it Keninkryk fan God. (2 Kron. 31:14).

Sallum út 'e famylje, de Korachiten, en guon fan syn bruorren wiene de portiers by de tinte, lykas har heiten hoeders west hiene foar de yngong fan it kamp fan' e Hear (1 Kron. 9:19). Se moasten sjen wa't oerdeis yn 'e tinte fan gearkomst yn en út kaam. Guon fan har waarden tawiisd oan 'e items dy't waarden brûkt yn' e timpel. Oaren waarden tawiisd oan meubels as oare gebrûksfoarwerpen yn it hillichdom (v.27-29).

De âldste soan fan Sallum waard beneamd oer de bakkerij en oare famyljeleden oer de skouboarch. En dan waarden d'r ek poartewachters oansteld en se moasten by de poarten fan 'e timpel sjen, sadat gjinien dy't op ien of oare manier ûnrein wie soe komme. (2 Kron 23:19)

Us lichem is de timpel fan 'e Hillige Geast en ik leau dat God bepaalde profetyske foarbidders beneamt om foar ús te bidden. Benammen as wy yn 'e frontlinen wurde pleatst en wy de fijân moatte fjochtsje yn in geastlike slach, is it goed as profetyske foarbidders oer ús wurde beneamd om foar ús te bidden en te stopjen dat de fleanende pylken nei ús komme mei har skyld fan leauwen. Wisten jo dat it skyld fan it leauwen yn Ef. 6 de foarm hat fan in doar of poarte? It is wichtich dat alles wurdt hifke by de poarte en net ynlaat!

DE BEDIENING fan de ferburgen OPERATOR.

Foardat wy trochgean, wol ik wat algemiene opmerkingen meitsje oer it ministearje fan 'e profetyske foarbidder. Earst oer bidden. Jo meie it net mei my iens binne en leauwe dat elkenien wurdt oproppen om in foarbidder te wêzen. Ik leau wat it Wurd fan God seit oer dit ûnderwerp. Dêryn lies ik dat minsken op bepaalde tiden wurde oproppen om yn te treden.

En har bruorren, yn har doarpen, soene se op bepaalde tiden sân dagen tsjinje moatte (1 Kroniken 9:25 KJV). Mar in profetyske foarbidder is in ropping fan God yn FULL TIME, as poartewachter yn syn timpel. 2 Kron 35:15 lêze wy:

En de sjongers, de Asafiten, wiene op har posten neffens it gebod fan David, Asaf, Heman en de sjenner fan 'e kening Jedutun; ek de poartewachters by elke haven. Se hoegden har tsjinst net te ûnderbrekken, om't har bruorren, de Leviten, it foar har tarieden.

De profetyske foarbidder wurdt neamd en beneamd troch God yn in full-time ministearje krekt lykas oare spesifike ministearjes (1 Kor. 12: 5).

Jezus spruts ek oer dit soarte tsjinst yn it Nije Testamint doe't Hy syn learlingen it ferhaal fertelde fan in man dy't op reis gie.

Lykas in man dy't nei it bûtenlân gie, syn hûs ferliet en autoriteit joech oan syn slaven, oan elk syn wurk, en de DOORWARDER opdracht joech om te sjen. (Marc 13: 34)

Jezus spruts ek oer dit soarte ministearje doe't syn learlingen Him fregen as Hy har soe leare bidden:

Mar as jo bidde, gean dan nei jo binnenkeamer, slút jo doar, en bid ta jo Heit yn it geheim; en jo Heit dy't yn it geheim sjocht sil jo beleanje. (Mat 6: 6)

Ik soe in bytsje tinke wolle oer dizze tekst yn ferbân mei gebed. It ministearje fan profetyske foarbidding is in ferburgen ministearje. Ik hearde ienris in Afrikaanske sprekker sizzen op in foarbiddingskonferinsje: It ministearje fan foarbidding is in ministearje dat ôffal en ûnreinheden út it lichem hellet en wêr't berte plakfynt. Dames en hearen, dit is in plak yn ús lichem dat wy normaal goed bedekt hâlde. (1 Kor 12: 20-25).

DE PROFETISKE BEDIENING FAN INTERRUPTION.

Ik neam dit poartewachter / foarbetsjinst ministearje in profetysk ministearje, om't ik leau dat it diel is fan it ministearje fan 'e profeet út Ef. 4:11. Dat is, dit ministearje is ien fan 'e 7 soarten profetysk ministearje. Om't dit ministearje profetysk is, is de profetyske foarbidder troch de Hear ynrjochte mei de mooglikheid om te sjen wat der yn 't hert fan minsken bart. (Lukas 2:35). God dielt ek syn hertgeheimen mei de profetyske foarbidder (Amos 3: 7).

Hy iepenbieret dizze dingen oan har, om't Hy wol dat se hjiroer bidde en dat se kinne bidden yn syn wil en troch de Geast. Se krije har beleanning yn 'e foarm fan freugde dy't se belibje as de Hear har gebeden foar har eagen beantwurdet. Soms wurdt in profetyske foarbidder stjoerd mei in wurd fan God. It is wichtich dat de profetyske foarbidder net gewoan de heule tiid profeteart.

Nochris fertrout God har mei syn hertgeheimen, en se binne net altyd bedoeld foar elkenien. De profetyske foarbidder moat ek rekken hâlde mei wat hy seit, krekt lykas de oare profeten. It is goed om Jeremia 23 fan fers 9 goed te lêzen en derfan te libjen. Yn dat haadstik lêze wy:

Ik haw dy profeten net stjoerd, dochs binne se rûn; Ik haw net mei har sprutsen, dochs hawwe se profeteare. Mar as se yn myn advys stiene, soene se myn folk myn wurden hearden litte litte, se soene har werom hawwe litten fan har kweade manier en fan it kwea fan har aksjes. (Jer 23: 21-22)

De profeet dy't in dream hat, fertel in dream, en dy't myn wurd hat, sprek myn wurd wier; wat hat it strie gemien mei de mais? seit it wurd fan 'e Hear. Is myn wurd net sa: lykas it fjoer, is it wurd fan 'e Hear, as as in hammer dy't in rots brekt? Sjoch dêrom, ik sil de profeten wêze! seit it wurd fan 'e Hear, dy't myn wurden fan inoar stjit: (Jer 23: 28-30)

As immen troch God wurdt stjoerd om in profetysk wurd te sprekken, wurdt dat wurd befêstige troch de Hillige Geast. It libbet en is kreatyf en skept romte yn it libben fan 'e ûntfanger, sadat it wurd net leech weromkomt. As dat wurd net op 'e krekte tiid en op it juste plak wurdt sprutsen, lykas oanjûn troch de Hillige Geast, dan ûntbrekt de skeppende krêft en yn in protte gefallen sil de persoan foar wa't it wurd is bedoeld it net kinne ûntfange.

God allinich ken ús hert en Hy wit wannear't ús hert klear is om dat wurd te ûntfangen. Profetyske wurden dy't net op 'e krekte tiid wurde sprutsen, kinne immen ûnnedich ferwûnje en Spreuken seit:

In ferwûne broer is mear ûntagonklik dan in sterke stêd, en skeel is as de bout fan in kastiel.

(Spreuken 18:19)

Guon foarbidders hawwe sprutsen, mei goede bedoelingen, wylst God se net hat stjoerd. Se sjogge dingen dy't moatte wurde feroare yn 'e tsjerke en God lit se sjen, sadat se d'r oer kinne bidden yn har binnenkeamer, mar ynstee prate se mei oaren oer wat se hawwe sjoen, of gean nei de dûmny en bring him in wurd fan oanmaning en / of korreksje.

God stjoerde se net en sa wurde se de oarsaak fan ferdieling yn 'e tsjerke en faak binne de foarbidders de oarsaak fan in ferdieling yn' e tsjerke. Dêrom binne in protte dûmny's net echt bliid mei de foarbidders yn har gemeente.

Se meie bidde, mar profetearje leaver net. It is dêrom wichtich dat in foarbidder beseft wat syn / har taak en plak is yn 'e tsjerke. Guon dûmny's wolle net dat yn har gemeente profetieën wurde makke. Kening David krige it wurd dat de profeet Nathan him brocht, mar kening Saul krige it wurd net fan 'e profeet Samuël. De profetyske foarbidder sil ek wurde ferfolge en ôfwiisd, lykas de oare profeten.

Dêrom moat hy / sy ek yn ferjouwing rinne en dizze ferfolging mei freugde ûntfange. (Matt. 5:12). Se moatte altyd har skyld fan leauwen drage, sadat fjurrige pylken op 'e tiid wurde stoppe. De profetyske foarbidder, oft se sprekke oer wat se hawwe sjoen of heard yn har ynderlike keamer, as net, moat de lieding fan 'e Hear folgje en gjin eangst hawwe foar de minske, mar de eangst foar de Hear yn har hert drage. Se moatte ek net akseptearje wat oaren har wolle oplizze, nammentlik dat se nea profetearje kinne.

DE NAMMEN FAN DE PORTWATCHERS EN HAAR BETEKENIS.

De poartewachters binne in byld fan 'e profetyske foarbidders fan ús tiid en de Hillige Geast fertelde my goed omtinken te jaan oan' e betsjutting fan har nammen. salving foar foarbidding. De Hillige Geast beslút hokker salving nedich is foar elke taak. Dat sels as in foarbidder wend is om te funksjonearjen yn in bepaalde salving, kin it noch barre dat de Hillige Geast him / har in oare salving of opdracht sil jaan op in bepaald momint, as dat nedich is. Wy kinne dêrom net oannimme dat de salving fan in bepaalde persoan altyd itselde sil wêze.

It is ek wichtich om te begripen dat de ministearjes as taken soms oerlaapje. As wy bygelyks nei de folchoarder fan David sjogge, sjogge wy dat bepaalde poartewachters binne beneamd om bepaalde taken út te fieren en bepaalde ferantwurdlikheden te dragen. Mar op bepaalde tiden holpen se inoar. De foarbidders wurkje faaks as in team. De Bibel sprekt ek oer superieure poartewachters, dy't de plichten tafersjoch en dielden ûnder de oare poartewachters.

D'r binne soms groepen foarbidders, en dêr sil God ien beneame om de lieding te nimmen. Dizze persoan wit wat de Heare wol dwaan as se as in team gearkomme. It hoecht net altyd deselde persoan te wêzen, om't de Hillige Geast salve wa't Hy wol, elke gearkomste wer. It is de Hillige Geast dy't moat liede en net de minske.

As wy de betsjutting fan 'e nammen fan' e poartewachters bestudearje, lykas ynstruearre troch de Hillige Geast, sille wy ûntdekke dat dizze nammen ús in byld jouwe fan it ministearje fan 'e poartewachter en fan' e profetyske foarsprekker. D'r binne in protte nammen yn it Alde Testamint, mar de Hillige Geast makke my dúdlik dat allinich bepaalde nammen wichtich wiene en dizze beskriuwe it ministearje fan foarbidding.

Ik haw ek de betsjutting fan oare nammen bestudearre, mar d'r binne safolle dat ik besleat allinich de nammen te studearjen dy't de Hillige Geast my wiisde. Jo sille fine dat ik faak sprek oer de betsjutting fan bepaalde nammen yn it Alde Testamint. Ik doch dat net sa, mar allinich as de Hillige Geast my liedt dit te dwaan.

1- Sallum

wie de 'hearsker' oer de poartewachters en syn namme betsjut:

RECOVER, COLLECT,

EARNING PUNISHMENT FOR BAD ACTIONS

Israel wie bliid mei syn Makker, lit de bern fan Sion roppe om har kening; Lit de fromme minsken jubelje mei hulde, jubelje yn har legerstêden. De lofsangen fan God binne yn har kiel, in twasneden swurd (Hebr 4:12) is yn har hân om de naasjes te wreken, straffen foar de folken; har keningen te binen mei keatlingen en har eallju mei izeren keatlingen; om de oan har beskreaune sin út te fieren. Dat is de pracht fan al syn maten. Halleluja. (Psalmen 149: 5-9 KJV)

Ik leau dat de folken en keningen hjir demonyske machten en oerheden fertsjintwurdigje.

Yn 'e brief fan Judas sjogge wy in beskriuwing fan' e goddeleazen yn ús fermidden yn 'e eintiden en it seit dat Henoch profetearde dat de Heare mei syn hillige tsientûzenen soe komme om alle goddeleazen te straffen. Jezus sei op 'e ierde dat Hy net kaam om te oardieljen, mar dat it Wurd dat Hy spruts soe oardielje (Hebr 4:12). As it oantal spotters tanimt, moatte de leafsten fan God harsels hâlde yn 'e leafde fan God, troch harsels te bouwen yn har leauwen en troch te bidden yn' e Hillige Geast. Henoch stie bekend om syn yntime relaasje mei God en is dêrom sânde fan Adam (sân is it oantal folsleinens) in byld fan 'e eintsjes tsjerke.

2- AKKUB

betsjut:

KNUKKJE OF OANFALKE DE HJEL

Wy moatte net wurde neistribbe troch de fijân en syn demoanen, mar wy moatte wurde neistribbe.

3- TELEM / TALMON

betsjut:

MEI KRACHTûnderdrukking OF SKAKELEN

Sûnt de dagen fan Johannes de Doper oant no ta hat it Keninkryk fan 'e himelen syn koers mei geweld brekt, en gewelddiedige mannen gripe it. (Mattéus 11:12)

4-MADEEMJA

1 Kron 9: 21- betsjut:

Ferbûn mei JHWH foar in spesifyk doel / herstellen fan JHWH

Jezus is ús hegepryster en foarbidder, mar Hy wol dat de foarbidders mei Him bidde.

5- JEDIAEL

1 Kron 26 - betsjut:

GOD KENNEN, EEN FERHANDELING HAAD MET GOD.

In foarbidder ken God en hat in yntime relaasje mei Him en God dielt syn hertgeheimen mei him.

6- ZEBADYA

betsjut:

SKENKING FAN YHWH.

Dit ministearje is in kado fan God oan syn tsjerke (Ef. 4:11) en falt ûnder it ministearje fan in profeet.

7- OTHNI

betsjut:

LIUWE FAN JHWH en ek FORCED MEAR GEWELD.

Guon foarbidders wurde troch God brûkt om te bidden foar de berte fan iets dat God wol dwaan. De liuw raast om syn proai te ferdigenjen. (Jesaja 31: 4, Jes 37: 3)

8- REFAEL

betsjut:

GOD HEALS

Yn Jak. 5:16 en 1 Johannes 5:16 sjogge wy it gebed fan 'e rjochtfeardigen wurde heard en immen wurdt genêzen.

En syn sûnden binne him ferjûn.

9- ELAM

betsjut:

BINNE GARANTEERD / BINNE GEHEIM

Foargebed fynt plak efter sletten doarren.

10- JO

betsjut:

GELIK YHWH

De foarbidder wit Gods hertgeheimen. Hy / sy is in freon fan God, krekt lykas Abraham wie.

11- SIMRI

betsjut:

WATCHING, ATTENTION.

Lykas jo witte, wie de âldste soan altyd spesjaal segene, mear dan syn bruorren. Simri wie net de âldste, mar syn heit groeide him op as haad fan 'e poartewachters, om't hy warber wie.

Jo binne der wis fan dat d'r in kado is fan 'e Geast; de ûnderskieding fan 'e geast. Dit kado is net allinich om te ûnderskieden wat fan God is en wat net, mar wy hawwe dit kado ek krigen, sadat wy kinne ûnderskiede wat de Geast docht en wat Hy wol dwaan yn in gearkomste of situaasje. In protte profetyske foarbidders hawwe dit kado en kinne sjen of ûnderskiede wat de Geast wol dwaan. Jo moatte fiele kinne wat de Hillige Geast wol dwaan, want as jo trochgean te profetearjen wylst de Geast wol genêze, dan kinne jo maklik foar de Hear rinne.

Wy moatte dêrom kinne ûnderskiede wat de Heare yn in gearkomste wol dwaan en de Heare jout dit kado oan wa't Hy wol. De salving fan Simri en fan Sallum is in superieure salving en wy hawwe dat al útlein. Altyd yn elke gearkomste sil d'r ien wêze dy't dy salving foar dat momint sil ûntfange, lykas de Geast it wol, en dan kin dy persoan de lieding nimme. Dat makket him / har op dat momint in 'superieur'. Selah !! (tink oer dit).

12-SEBUEL

betsjut:

PRIISJE FAN GOD, RETURN, RETURN.

Dizze foarbidder hat in spesifike opdracht fan God en ûntfangt de krêft en salving dy't hy nedich is. Men soe dizze salving in salve fan in hoeder neame kinne. Dizze foarbidder wurdt brûkt troch God om de eangst foar de Hear te bringen en hy / sy kin sjen wat der yn it minsklik hert bart. Sa'n persoan moat syn / har hert hâlde, sadat men net kritysk of feroardielend wurdt. God wol dat de foarbidder leafdefol en barmhertich is. Wy hawwe de leafde fan God nedich lykas beskreaun yn 1 Kor. 13 om in effektive foarbidder te wêzen. De Hillige Geast follet ús mei Gods leafde (Rom 5: 5).

Ynhâld